کد خبر: 28829
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 13:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

فیلم مستند تاریخی «آثار عجم» در کتابخانه ملی یزد اکران شد

منبع : لیزنا
نشست تخصصی نقد فیلم مستند تاریخی "آثار عجم"  با حضور کارگردان فیلم توسط اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد برگزار شد.
فیلم مستند تاریخی «آثار عجم» در کتابخانه ملی یزد اکران شد

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، نشست تخصصی نقد فیلم مستند تاریخی "آثار عجم" توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد.

این نشست با حضور حسن نقاشی تهیه کننده و کارگردان فیلم و محمدحسین صالحی پژوهشگر اسناد در روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه 96 از ساعت 18 تا 20 در سینما تک برگزار گردید.

این فیلم مستند پيرامون سرگذشت فرصت الدوله شيرازي شاعر، نقاش و باستان شناس عهد قاجار است، که با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد و استانداری یزد ساخته شده است.

 

گفتنی است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در راستای اهداف اندیشگاه، اقدام به برگزاری این نشست تخصصی در حوزه فیلم، با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل روابط عمومی استانداری کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: