کد خبر: 33411
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 اسفند 1396 - 12:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

رونمایی از سامانه نسخ خطی فارسی در جهان/ تمبر یادبود هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی ابطال شد

منبع : لیزنا
در آیین گرامیداشت هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی پس از رونمایی سامانه فهرست نسخ خطی فارسی در جهان و مجموعه نسخ محدث قمی، تمبر یادبود هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی با حضور معاون اول رییس جمهور ابطال شد.
رونمایی از سامانه نسخ خطی فارسی در جهان/ تمبر یادبود هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی ابطال شد

به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ویژه برنامه جشن هشتادمین سالگرد کتابخانه ملی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اشرف بروجردی رییس کتابخانه ملی و گلوریا پرز سالمرون رییس ایفلا و جمعی از مدیران و سفیران در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

سامانه الکترونیکی نسخ خطی، در سه فاز: تجمیع کتب، تجمیع کتاب های فارسی سراسر جهان و تجمیع تالیفات، مولفان فارسی زبان رونمایی شد و از این پس اماده خدمات رسانی به علاقه مندان است. همچنین در این مراسم به شکلی نمادین از نسخ خطی محدث قمی که شامل ده ها جلد است رونمایی و تمبر یادبود هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی توسط معاون اول رییس جمهور ابطال شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: