کد خبر: 33957
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 فروردين 1397 - 13:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شد

منبع : لیزنا
مظفر پاسدار شیرازی طی حکمی رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را منصوب کرد.
رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صبح امروز طی مراسمی با حضور مظفر پاسدار شیرازی، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، هانیه گراییلی مشاور اجرایی سازمان و احترام کیانمهر، معاون اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از همکاران این اداره از زحمات رئیس پیشین اداره روابط عمومی تقدیر و رئیس جدید این اداره منصوب شد.

در این مراسم مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن تشکر از اقدامات و زحمات محسن حبیبی قمصری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی، طی حکمی حسین گنجی را به ریاست این اداره منصوب کرد.

پاسدار شیرازی در این جلسه طی سخنانی گفت: امیدوارم با حضور آقای گنجی و با توجه به سوابق کاری و رسانه‌ای ایشان، کاستی‌های اداره روابط عمومی تقویت شود و با یاری سایر همکاران بتوانیم ویترین بیرونی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را بیش از گذشته بیاراییم.

هانیه گراییلی، مشاور اجرایی سازمان نیز با تبریک عید مبعث و سال نو از زحمات رئیس پیشین اداره روابط عمومی سازمان تشکر کرد و اظهار داشت: شروع کار آقای گنجی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم ایشان منشاء خیر و برکات در مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران باشند.

در حکم مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای رئیس جدید اداره روابط عمومی آمده است:

جناب آقای حسین گنجی

نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی، مسئولیت سرپرستی «اداره روابط عمومی» به شما واگذار می‌شود. مطمئنا با همت والای خویش که در راه اعتلای سازمان به کار خواهید گرفت شاهد پویایی و تحول در امور مربوطه خواهیم بود. امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاران متعهد و متخصص این حوزه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

توفیق جنابعالی را در انجام وظایف سازمانی از خداوند منان مسألت دارم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: