کد خبر: 25698
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 آبان 1395 - 15:57

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار «گل اومد بهار اومد» پرویز کلانتری

منبع : لیزنا
«گل اومد بهار اومد» با تصویرگری‌های پرویز کلانتری، نقل ماجراهای نخودی است که به تنهایی در بیابان زندگی می‌کند و برای شکستن طلسم دیو سیاه به جنگ او می‌رود.
انتشار «گل اومد بهار اومد» پرویز کلانتری

 به ‌گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، کتاب «گل اومد بهار اومد» اثر منوچهر نیستانی، نخستین بار در سال 1347 به انتشار رسید؛ تصویرگری این اثر را پرویز کلانتری برعهده داشته است.
بر اساس این گزارش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته تصویرگری شعری از ادبیات فولکلور را در اختیار مخاطبان کودک خود قرار داده است.

روزی بود، روزگاری بود، قدیما، تو بیابون خدا، نخودی از نخودا، خونه داشت و زندگی، همه چی، هر چی بگی! همه چی، از همه جور، این نخودی بلا، یه چیز کم داشت تو دنیا، هم‌دل و هم‌زبون نداشت. جفت هم آشیون نداشت. نخودی تو اون دَرَندَشت، تنهای تنها می‌گشت.

نخودی با زبان روان و زیبای شعر و به همراه نقاشی‌های قشنگ، به جنگ دیو جادو می‌رود، طلسم او را می‌شکند و راه آمدن بهار را می‌گشاید.

تصاویر این کتاب همچون دیگر آثار پرویز کلانتری، ویژگی‌های بومی معماری و جغرافیایی ایران را به تصویر کشیده است.

کودکان گروه سنی «ج» (9 تا 12 سال) می‌توانند این کتاب را به قیمت 3100 تومان تهیه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: