کد خبر: 26576
تاریخ انتشار: شنبه, 11 دی 1395 - 14:20

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور دبیرکل نهاد، اعضای انجمن قلم ایران

کتاب «برج 110» نقد و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «برج 110» با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، محمدرضا سرشار، محسن پرویز و راضیه تجار از اعضای انجمن قلم ایران و فیروز زنوزی‌جلالی نویسنده اثر در کتابخانه عمومی دستغیب شهر تهران برگزار می‌شود.
کتاب «برج 110»  نقد و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست نقد و بررسی کتاب «برج 110» به کوشش اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران و همکاری انجمن قلم ایران یکشنبه، 12 دی‌ماه، برگزار می‌شود.

در این مراسم علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد، محمداله‌یاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، محمدرضا سرشار، محسن پرویز و راضیه تجار اعضای انجمن قلم ایران و همچنین فیروز زنوزی‌جلالی، نویسنده اثر حضور خواهند داشت.
در این نشست کامران پارسی‌نژاد و احمد شاکری نیز به نقد این کتاب می‌پردازند.
برج 110 رمانی چندلایه با محوریت امام علی(ع) است و فیروز زنوزی جلالی چهار سال برای نگارش آن زمان صرف کرده است. این رمان اشاره‌ای است به طبقات مختلف بشری و تقابل سنت و مدرنیته که در نامگذاری کتاب نیز به چشم می‌خورد. ۱۱۰ یادآور حضرت علی(ع) و برج، نمادی است از مدرنیته که نویسنده سعی کرده بدون استفاده از نام حضرت علی(ع) این محوریت را به خوبی تشریح کند.
علاقمندان برای حضور در این نشست، می‌توانند ساعت 15 در کتابخانه عمومی شهید دستغیب، واقع در پارک شفق مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: