کد خبر: 26726
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 دی 1395 - 20:24

داخلی

»

اخبار کتاب

کمک‌‌های مالی برای حضور در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی IFLA

منبع : لیزنا
بخش علمی و کتابخانه پژوهشی (ARL) همراه با حمایت همه جانبه شرکت Ex Libris و Sage  کمک‌‌های مالی برای حضور در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی IFLA ارائه می‌کند.
کمک‌‌های مالی برای حضور در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی IFLA

به گزارش لیزنا، بخش علمی و کتابخانه پژوهشی (ARL) همراه با حمایت همه جانبه شرکت Ex Libris & Sage  سه کمک مالی برای حضور در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی IFLA در شهر «ورتسواف» لهستان 2017 برای کسب اطلاعات حرفه‌ای از سه منطقه زیر ارائه می‌کند:

-آفریقا

-آمریکای لاتین

-آسیا/ اقیانوسیه

کمک مالی برای حضور در کنگره چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

هر کمک مالی شامل هزینه ثبت نام اولیه (490 یورو) است که در تاریخ چهارشنبه 25 اسفند 1395 منقضی می‌شود. علاوه بر هزینه ثبت نام هزینه، سفر و اقامت نیز تا سقف 700 یورو به متقاضی پرداخت می‌شود.

متقاضیان باید در کنگره حضور یابند و باید سایر هزینه‌های مرتبط با حضور در کنگره را متقبل شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتردر مورد کنگره به وب‌سایت کنفرانس مراجعه کنید.

از حامیان مالی چه انتظار می‌رود؟

کاندیدای موفق لازم است در محل کنگره حضور یافته و فعالانه در طول اجرای آن در کنگره شرکت داشته باشند.

برندگان لازم است تا در جلسه اهدای جوایز IFLA شرکت کرده و گواهی خود را دریافت کنند. در ضمن لازم است درجلسه «موضوعات داغ» ARL نیز حضور داشته باشند.

همچنین از برندگان خواسته می‌شود تا در رویدادهای تبلیغاتی از قیبل عکاسی و رویدادهایی که در غرفه نمایشگاه حامیان مالی در طول کنفرانس رخ می‌دهد شرکت کنند. مقالات آن‌ها ممکن است قبل از کنفرانس در وبلاگ مختص به ARL چاپ شود.

دریافت‌کنندگان لازم است تا مقاله مختصری (در حدود 500 کلمه) درباره تجربه خود از حضور در کنگره بنویسند تا در وبلاگ ARL چاپ شود. مقالات باید تا 3 ماه قبل از اتمام کنگره ارسال شوند.

ویژگی‌های واجدین شرایط

-متقاضی باید در انجمن کتابداری کشور خود عضو باشد.

-متقاضی نباید قبلا در کنگره IFLA شرکت کرده باشد.

-متقاضی باید تجربیات خود در کنگره IFLA را با انجمن به اشتراک بگذارد.

-متقاضی باید برای اخذ ویزای سفر واجد شرایط باشد.

-متقاضی باید اعلام کند که توانایی پرداخت سایر هزینه های مرتبط با حضور در کنگره را داشته باشد برای مثال هزینه غیر از هتل، سفر و هزینه امرار معاش که توسط حامیان مالی ساپورت نمی شود.

-افرادی که قبلا از این امتیاز (حمایت مالی که قبلا از آن بعنوان مسابقه مقاله نویسی یاد می شد) برخوردار شده‌‌اند دیگر نمی توانند برای اخذ آن اقدام کنند.

مراحل درخواست

درخواست شما مشمول موارد زیر است:

(A) یک نامه توضیحی که شامل موارد زیر

-جزئیات لازم برای تماس با شما (برای مثال: نام و آدرس پست الکترونیکی)

-رزومه مختصر از موقعیت اشتغال یا تحصیلی شما

افرادی که برای بار اول در کنگره IFLA شرکت می‌کنند، افراد حرفه‌ای جوان، دانشجویان کتابداری و اطلاعات (LIS) و کسانی که در مشاغلی مرتبط با (LIS) مشغول هستند در ارزیابی متقاضیان صاحب امتیاز هستند بنابراین اطمینان حاصل کنید که آیا شما به یکی از این دسته بندی ها تعلق دارید.

(B) بیانیه‌ای کتبی تا سقف 500 کلمه درباره

-نحوه شرکت در IFLA در صلاحیت شخصی /حرفه ای با توجه به موضوع کنفرانس در سال 2017 به نفع شما خواهد بود.

-چگونگی تصمیم‌گیری شما برای بهره گیری از مزایایی که چه در موارد شخصی و چه در مورد اطلاعات/ کتابخانه به صورت کاربردی بعد از کنگره برشمره‌اید تا زمانی که کار کنید.

-تخمین بودجه/هزینه برای سفر و هتل تا سقف 700 یورو که معمولا توسط سایر حامیان مالی یا محل کار شما تامین می‌شود.

(C) یک اظهارنامه مبنی بر اینکه شما قادر هستید تا هزینه سایر موارد که توسط حامیان مالی ساپورت نمی‌شود را بر عهده بگیرید و اینکه شما برای دریافت ویزا واجد شرایط هستید.

(D) بیانیه ای که اذعان دارد آیا شما از طرف کارفرمای خود مجوز لازم را دارید؛ آیا شما یکی از دریافت‌کنندگان حمایت مالی هستید؛ آیا شما از حمایت‌های آن‌ها برای حضور در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی در اوهایو برخوردار هستید.

درخواست شما باید تا چهارشنبه 11 اسفند 1395 ارسال شود.

-تمام درخواست‌ها بعد از دریافت اذعان خواهد شد.

-تمام متقاضیان، اطلاعیه‌ در مورد جوایز را قبل از 11 اردیبهشت 1396 دریافت می‌کنند.

درخواست‌های خود را به همراه آدرس، شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی خود تا قبل از 11 اسفند 95 به Deena Yanofsky به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید.

امکان حمایت مالی را EX Libris فراهم می‌کند.

Ex Libris و Sage حامیان مالی ما بر‌آنند که فرصتی برای متقاضیان فراهم کنند تا اخبار و اطلاعیه های مرتبط با محصولات و خدمات جدید آن‌ها را دریافت کنند.

جزئیات لازم برای تماس با شما با آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر شما مخالف به اشتراک‌گذاری اطلاعات خود هستید، در فرم ارسالی ترجیح و اولویت های خود را بیان کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: