کد خبر: 26737
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 دی 1395 - 12:26

داخلی

»

اخبار کتاب

جلسه نقد داستان «لیتیوم کربنات» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
جلسه نقد داستان «لیتیوم کربنات»  جمعه، 24 دی‌ماه در سرای ناشران قم برگزار می‌شود.
جلسه نقد داستان «لیتیوم کربنات» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، داستان «لیتیوم کربنات» با حضور بهاره ارشد ریاحی، نویسنده اثر،  مهدی کفاش و ابراهیم  اکبری دیزگاه نقد و بررسی می‌شود.

مجموعه ‌داستان «لیتیم کربنات» از بهاره ارشد ریاحی منتشر شده است. این داستان‌ها دارای حال و هوایی هستند که بیماری و به نوعی جنون در آن‌ها دیده می‌شود که با نگاهی به عناوین داستان‌ها نیز می‌توان این استنباط را داشت.

این کتاب شامل 12 داستان کوتاه «قبر»، «لیوان یکبار مصرف نیمه‌پر»، «قتل در یک شب برفی»، «گفتین چند سالتونه؟»، «پل معلّق»، «سردرد، زیر چراغ‌های روشن شب»، «شب، افتاده در آب دیگر نفس نمی‌کشد»، «انگار دو رج ـ کاموای خونی»، «قرص خواب»، «مروارید کبود»، «خاک، زیر ناخن» و «من، تنها مادری هستم که لبخند نمی‌دانم» است.

 علاقمندان می توانند برای شرکت در جلسه نقد کتاب«« لیتیوم کربنات»  ساعت 15:30 به آدرس  قم، بلوار معلم، مجمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: