کد خبر: 28179
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 09:43

داخلی

»

اخبار کتاب

مرور فعاليت های انتشارات پرتو در تاريخ شفاهی كتاب

منبع : لیزنا
 مدير انتشارات «پرتو» چهارشنبه30 فروردین ماه مهمان تاريخ شفاهی كتاب می شود.
مرور فعاليت های انتشارات پرتو در تاريخ شفاهی كتاب

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، دومین نشست از سری دوم سلسله نشست‌هاي تاريخ شفاهی كتاب با حضور جمشید اسماعیلیان ، مدیر انتشارات پرتو و نصرالله حدادي نويسنده  و پژوهشگر روز  چهارشنبه30 فروردين ماه  از سوی موسسه خانه كتاب برگزار می شود.

همچنین،  نشست های تاریخ شفاهی کتاب به معرفی فعالان قدیمی حوزه نشر از گذشته تاکنون اختصاص دارد و در آن مدیران انتشارات درباره شروع به کار و روند نشر در انتشارات خود می گویند.

كتاب «تاريخ شفاهي كتاب» حاصل ثبت و ضبط خاطرات و تجربه هاي ناشران پيشكسوت و موفق حوزه نشر  است كه از سوی موسسه خانه كتاب  منتشر شده است. اين كتاب حاصل  سلسله برنامه های « تاريخ شفاهی كتاب» است كه از نيمه دوم سال 1393 در سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار می شد.

دومین نشست تاریخ شفاهی کتاب، ساعت 17 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی،  کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 برگزار می شود.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: