کد خبر: 28192
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 15:46

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیرعامل «به­ نشر» خبر داد؛

انتشار 408 عنوان کتاب با شمارگان 1070000 نسخه در سال 95

منبع : لیزنا
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از چاپ و نشر ۴۰۸ عنوان کتاب در شمارگان یک میلیون و ۷۰ هزار نسخه طی سال ۱۳۹۵ خبر داد.
انتشار 408 عنوان کتاب با شمارگان 1070000 نسخه در سال 95

 به گزارش لیزنا، حسین سعیدی ،  مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در ارتباط با آمار نشر سال ۱۳۹۵ اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به افزایش حجم تولیدات در زمینه­های مختلف، آمار نشر انتشارات آستان قدس رضوی در گروه­های مختلف و رده­های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال نیز با افزایش چشمگیری مواجه بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ۴۰۸ عنوان کتاب و ۱۷۰ نوع محصول فرهنگی توسط «به نشر» چاپ و تولید شده است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در توضیح این مطلب گفت: از میان این ۴۰۸ عنوان کتاب، تعداد ۱۲۷ عنوان چاپ نخست و ۱۰۲ عنوان تجدید چاپ در حوزه کودک و نوجوان و همچنین ۸۸ عنوان چاپ نخست و ۹۱ عنوان کتاب تجدید چاپ در رده سنی بزرگسال بوده است.

سعیدی مجموع شمارگان کتاب­های چاپ شده در سال ۱۳۹۵ را یک میلیون و ۶۹ هزار و ۴۰۰ نسخه عنوان کرد و افزود: مجموع شمارگان کتاب­های چاپ نخست و تجدید چاپ در رده سنی کودک و نوجوان ۵۱۸ هزار و ۷۰۰ نسخه و در گروه سنی بزرگسال برابر با ۵۵۰ هزار و ۷۰۰ نسخه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تولید محصولات فرهنگی به ویژه ملزومات تحصیلی بومی­سازی شده در کشور، تصریح کرد: از میان ۱۷۰ عنوان محصول فرهنگی «به نشر»، تعداد ۱۴۸ عنوان چاپ نخست و ۲۲ عنوان تجدید چاپ بوده است.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی جمع شمارگان محصولات فرهنگی تولید شده را ۱۲۵ هزار و ۶۵۰ نسخه خواند و ادامه داد: این شمارگان شامل ۱۰۱هزار و ۲۹۰ محصول چاپ نخست و ۲۴ هزار و ۳۶۰ محصول تجدید چاپ شده در حوزه محصولات فرهنگی «به نشر» می­شود.

علاقه ­مندان به مشاهده و تهیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می­توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات به نشر یا فروشگاه­های سطح شهر مشهد و نمايندگیهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا با شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: