کد خبر: 28443
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1396 - 14:36

داخلی

»

اخبار کتاب

چهارنشست با موضوع ایتالیا در سرای اهل قلم برگزار می شود

منبع : لیزنا
روز جمعه 15 اردیبهشت ماه چهار نشست درخصوص آثار ایتالیا در محل سرای اهل قلم بین الملل نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.
 چهارنشست با موضوع ایتالیا در سرای اهل قلم برگزار می شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشست اول سرای اهل قلم بین‌الملل در روز جمعه ساعت 10:30 با موضوع آسیب شناسی ترجمه مشترکات ادبی فرهنگی برگزار می شود و ابوالحسن حاتمی به عنوان یکی از سخرانان در این مراسم حضور خواهد داشت.

در نشست دوم سرای اهل قلم بین‌الملل در این روز که از ساعت 14 برگزار می‌شود، موضوع اعزام دانشجویان ایرانی به ایتالیا توضیحاتی بررسی می‌شود.

نشست سوم سرای اهل قلم بین‌الملل ساعت 15:30 درخصوص روابط فرهنگی ایران و ایتالیا تشکیل می‌شود و آنتونیو شرکا و ابوالحسن حاتمی در آن به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین چهارمین نشست این سرا ساعت 17 با سخنرانی محمدعلی بیگدلی سفیر و کاردار فرهنگی و حبیب‌الهی مدیر نشر کتاب فرهنگ فارسی ایتالیایی تشکیل می‌شود و طی آن از کتاب «redroos cotton adventure» رونمایی می‌شود.

 

سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: