کد خبر: 28481
تاریخ انتشار: شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 17:13

داخلی

»

اخبار کتاب

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب فرانکفورت

علاقه‌مند به گسترش تعاملات با نویسندگان ایرانی هستیم

منبع : لیزنا
قائم‌مقام نمایشگاه کتاب فرانکفورت با بیان اینکه ایران ادبیات بسیار قوی در جهان دارد، گفت: آلمانی‌ها علاقمند به تعامل فرهنگی با نویسندگان ایرانی هستند.
علاقه‌مند به گسترش تعاملات با نویسندگان ایرانی هستیم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  ستاد خبری سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توبیاس فوس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: حضور در نمایشگاه کتاب تهران یک فرصت عالی برای من است. با دیدن کتاب‌های مختلف در نمایشگاه کتاب تهران باید بگویم ایران ادبیات بسیار قوی دارد و برای ما باعث خوشحالی است که بتوانیم به بهانه نمایشگاه کتاب با نویسندگان کتاب‌های زبان و ادبیات فارسی آشنا شده و با آنها تعامل کنیم.

وی درباره مهمان ویژه شدن کشور‌ها در نمایشکاه کتاب تهران گفت: تعامل فرهنگی با ایران جز با تبادل کتاب میسر نمی‌‌شود و ما آلمانی‌ها به  تعامل با اندیشمندان و نویسندگان ایرانی علاقمند هستیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از ناشران ایرانی و بین‌المللی در نمایشگاه فرانکفورت آلمان حضور پیدا کرده‌اند و این برای ما فرصت مهمی است که در نمایشگاه کتاب تهران حضور داریم.

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب فرانکفورت با بیان اینکه خیلی دوست دارم هر سال به نمایشگاه کتاب تهران بیایم اظهار کرد: افرادی که در صنعت چاپ و نشر کتاب در ایران فعالیت می‌‌کنند بسیار مهمان نواز هستند و همین موضوع انگیزه مرا برای مسافرت‌های مکرر به ایران برانگیخته است.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: