کد خبر: 28509
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 - 10:21

داخلی

»

اخبار کتاب

فردا در غرفه پژوهشکده برگزار می شود

 جشن امضای سه اثر از عباس کاظمی و ناصر تقویان          

منبع : لیزنا
جشن امضای سه اثر از عباس کاظمی و ناصر تقویان روز 20 اردیبهشت ماه در غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
 جشن امضای سه اثر از عباس کاظمی و ناصر تقویان          

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراسم امضای کتاب های «روایتی از کلاس های درس دانشگاهی» و «مطالعات فرهنگی و اجتماعی کلاس درس دانشگاهی در ایران» اثر دکتر عباس کاظمی ساعت 11 صبح با حضور این پژوهشگر و مراسم امضای ترجمه کتاب «فلسفه هم چون سیاست فرهنگی» نوشته ریچارد رورتی ساعت 14 با حضور دکتر ناصرالدین علی تقویان، یکی از مترجمان، برگزار خواهد شد.

غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در سالن عمومی A2  راهروی چهار غرفه 45 قرار دارد و علاقه مندان می توانند آثار تالیفیو ترجمه این مجموعه علمی را با تخفیف 20 تا 400 درصد خریداری کنند.

 

 گفتنی است علاقه مندان و کتاب دوستان تا پایان روزهای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اثار این انتشارات را می توانند به صورت انلاین با 30 درصدر تخفیف از اینجا تهیه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: