کد خبر: 28590
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 14:29

داخلی

»

اخبار کتاب

حجت الاسلام بیوک چیتچیان مهمان تاریخ شفاهی کتاب

منبع : لیزنا
 حجت الاسلام بیوک چیتچیان، مدیرانتشارات «مرتضوی» چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه در  چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «تاریخ شفاهی کتاب» از خاطرات خود در حوزه نشر کتاب می گوید.
حجت الاسلام بیوک چیتچیان مهمان تاریخ شفاهی کتاب

به گزارش  لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، چهارمین نشست از سلسله نشست‌هاي تاريخ شفاهي كتاب با حضور  حجت الاسلام بیوک چیتچیان، مدیر انتشارات «مرتضوی » و نصرالله حدادی نويسنده  و پژوهشگر روز  چهارشنبه، ۲۷ ارديبهشت ماه در سرای اهل قلم برگزار میشود.

یادآور می‌شود که اولین دوره از سلسله برنامه‌های «تاریخ شفاهی کتاب» از نیمه دوم سال ۱۳۹۳ به همت نصرالله حدادی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد که حاصل اولین دوره از برگزاری این سلسله نشست‌ها در کتابی با عنوان «تاریخ شفاهی کتاب» در ۵۶۰ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و بهای ۱۰۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

چهارمین نشست تاريخ شفاهي كتاب، چهارشنبه (۲۷ ارديبهشت) ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سرای اهل قلم به نشاني خيابان انقلاب، خيابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصير، پلاك ۲ برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: