کد خبر: 29800
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 15:41

داخلی

»

اخبار کتاب

ملاقات با محمد رضا گودرزی در خانه فرهنگ حر

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی آثار محمد رضا گودرزی داستان نویس با حضور وی در خانه فرهنگ حر برگزار می شود.
ملاقات با محمد رضا گودرزی در خانه فرهنگ حر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 و فرهنگسرای رازی، این برنامه در قالب نشست «ملاقات با نویسنده» در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر میزبان علاقمندان است.

در این نشست با حضور پروین پناهی نویسنده، منتقد ادبی و داور جشنواره های داستانی ، و هم چنین اعضای  کتابخانه شهید قدیریان، آثار داستانی و طنزگونه محمد رضا گودرزی با محوریت رمان اخیر او «چه کسی بود صدا زد بنجی؟» مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

محمدرضا گودرزی متولد سال 1337 در کرمانشاه است و از میان آثار او می‌توان به «پشت حصیر»، «در چشم تاریکی»، «شهامت درد»، «آنجا زیر باران»، «رویاهای بیداری»، «اگه تو بمیری»، «نعش‌کش» ، «هیچ کودکی نمی‌گرید» «و چرا می‌زنی؟» اشاره کرد.

 

برنامه ملاقات با نویسنده با هدف ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی روز دوشنبه 23 مرداد  ساعت 16تا 18  به نشانی خیابان کارگر جنوبی – میدان حر – خانه فرهنگ حر – کتابخانه شهید قدیریان برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: