کد خبر: 30969
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 20:43

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب از «زیر دست و پای روزمرگی» رونمایی می کند

منبع : لیزنا
كتاب «زیر دست و پای روزمرگی» نوشته سيدمحمدبهشتی با سخنرانی محمدجواد فريد زاده در شهركتاب فرشته رونمایی می شود.
شهر کتاب از «زیر دست و پای روزمرگی» رونمایی می کند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط‌عمومي شهركتاب فرشته؛ کتاب «زیر دست و پای روزمرگی» شامل ۷۵ یادداشت کوتاه سيدمحمد بهشتی از شهریور ۱۳۷۹ تا آبان ۱۳۹۵ است.

درباره این کتاب آمده است: بسیار است اموری که با زندگی ما چنان عجین شده که حضورشان را ساده و بدیهی می‌پنداریم؛ اسباب و اثاث، حوادث، جاها و حتی آدمهایی که از فرطِ نزدیکی، دیگر ارزشهایشان به دیده‌مان نمی‌آید. بسیاری از رویدادها می‌آید و سپری می‌شود، بی‌آنکه اثری در خاطر ما باقی بگذارد. گویی درست گفته‌اند که «هیچ چیز کهنه‌تر از روزنامه دیروز نیست»! لیکن اگر خوب دقت کنیم، لابه‌لای برگ‌های روزنامه، روزهای رفته عمر خود را می‌بینیم. پنداری همانقدر که اخبار روزمره در معرض خطر «سپری‌شدن» و تبدیل شدن به زباله است، گوهر گرانبهای عمر نیز درصورتیکه به روزمرگی تقطیع شود، راحت زیر دست و پا ضایع خواهد شد. لیکن هیچ چیز نیست که واجد گوهری نباشد، کافی است تلاش کنیم که ورای ظاهر، راه به باطن آن بریم. مجموعه حاضر تلاشی است برای دیدن ارزش و حکمت نهفته در ساده‌ترین رویدادهای روزمره …

مراسم رونمايي كتاب «زیر دست و پای روزمرگی»، عصر جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۷، با سخنراني دكتر محمدجواد فريدزاده، در شهركتاب فرشته به آدرس: خيابان دكتر شريعتي، پايين تر از پل صدر پلاك ۱۶۷۱ برگزار مي شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: