کد خبر: 31587
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آبان 1396 - 10:13

داخلی

»

اخبار کتاب

دومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل به کار خود پایان داد

منبع : لیزنا
 همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، دومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل با تجلیل از برترین ها خاتمه یافت.
دومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل به کار خود پایان داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران،بهدر مراسمی که با حضور حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور دینی و فرهنگی وزیر فرهنگ وارشاداسلامی، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل و جمعی از نویسندگان، مولفان، ناشران و نیز مدیران اجرایی استان همزمان با دومین روز هفته کتاب در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزارشد، با تجلیل از برترین ها، دومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل به کار خود پایان داد.

در این مراسم، لوح سپاس ستاد برگزاری جشنواره به خانواده شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا برای انتشار کتاب شهید غریب اهداء شد. همچنین هیئت داوران در بخش با موضوع اردبیل با تقدیر از شاپور نظری برای تالیف و چاپ کتاب پنج جلدی هویت اردبیل قدیم،کتاب از ارته ویل تا آرتاویل نوشته رحمان شاه محمد اردبیلی به عنوان کتاب برتر تجلیل شد.

مینای شکسته، سروده علی اصغر صادقی فرد از انتشارات مکارمی در حوزه شعر به عنوان کتاب برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.در بخش دفاع مقدس، ردپای دیرین نوشته مشترک خدیجه سلمانی سولا و ناصر ملایی، سولماز در گودال خمپاره نوشته محمود مهدوی، تهاجم نرم و جنگ روانی در اسارت تالیف عبدالله محمدی ینگجه و قلم جاوید مجموعه اشعار حمزه بضاعت پور و تالیف شهاب الدین وطن دوست به عنوان بهترین کتاب انتخاب شدند.

در بخش ورزش و تربیت بدنی، کتاب اصول و روش های استعداد یابی در ورزش تالیف معرفت سیاهکوهیان حائز رتبه برتر شد و در بخش کتب دانشگاهی هم، کتاب بیو شیمی گیاهی نوشته محمد صدقی از انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی و کتاب قارچ شناسی علمی نوشته محمود باقری خیرآبادی از انتشاران باغ رضوان، جوایز جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش هنری هم کتاب آذین تنگ بری در معماری عصر صفوی نوشته محمد و رها سعادتی به عنوان کتاب برتر اعلام شد. مسعود حلال زاده برای نگارش کتاب حادثه کربلا مورد تقدیر قرار گرفت و انتشارات مکارمی به مدیر مسئولی علی مکارمی نیا و انتشارات محقق اردبیلی به عنوان انتشارات برتر و برگزیده جشنواره معرفی شدند.

 

در این مراسم از کتاب های برگزیده جشنواره رونمایی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: