کد خبر: 31594
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آبان 1396 - 13:26

داخلی

»

اخبار کتاب

در بخش جنبی نمایشگاه کتاب کرمانشاه صورت گرفت

تجلیل از کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
 مراسم تجلیل از کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.
تجلیل از کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مدیر کانون های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: همه ساله نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای معرفی کتاب به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی است. خوشبختانه شاهد آن هستیم انتشاراتی ها و مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب دارند.

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه های مساجد عنوان کرد: کتابخانه های این محل ها باید در مکان مناسب قرار گیرد تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. کتابخانه های مساجد باید همیشه در دسترس باشد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 صفری تاکید کرد: باید مردم را به سمت کتاب و کتابخوانی هدایت کرد و در این راستا معرفی کتاب ها توسط کتابداران می توانند در جذب افراد موثر باشد. نباید کتابخانه ها در مساجد در محل نامناسب قرار گیرد بلکه باید به عنوان یک محل برای جذب افراد باشد.

مدیر کانون های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه عنوان کرد: مساجد ظرفیت خوبی دارند و جای خوشحالی دارد کانون های فرهنگی در مساجد فعالیت های خوبی در راستای بهره مندی از این ظرفیت دارند.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: تفکر مهم ترین ویژگی است که انسان را از سایر موجودات متمایز می کند. همه این پیامبران برای دعوت انسان ها به تفکر ارسال شدند.  جای تاسف دارد که امروز مردم در مقایسه با سایر فعالیت ها کمتر به فکر اندیشه و تفکر هستند.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه خدمت کتابداران را خدمت به روح و اندیشه انسان ها خواند و گفت: اعتلای اندیشه انسان ها با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست.

 

در ادامه این جلسه از کتابداران برتر کانون های مساجد استان کرمانشاه تجلیل شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: