کد خبر: 32016
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1396 - 10:34

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست نقد و بررسی «یک رویا و دو بستر» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «یک رویا و دو بستر؛ تنش‌زدایی از دانشگاه و علوم انسانی» نوشته خسرو باقری، استاد دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.
نشست نقد و بررسی «یک رویا و دو بستر» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام واحد روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این نشست دکتر فریدون رحیم‌زاده، مدیر کل پیشین دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی و مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به نقد و بررسی این کتاب می‌پردازد و دکتر باقری با ارائه معرفی کتاب به پرسش‌های حاضران پاسخ خواهد گفت.

این نشست روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اجتماعات سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ برگزار خواهد شد و پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

 

گفتنی است، این کتاب از مجموعه کتاب­های تاملات صاحب‌نظران ایرانی در باب آموزش عالی است که با همکاری انجمن انسان‌شناسی ایران، انجمن جامعه‌شناسی ایران، سرای اهل قلم و خانه کتاب برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: