کد خبر: 32543
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 دی 1396 - 09:44

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشنامه لابی نقد و بررسی می شود

منبع : لیزنا
هفمتین نشست تئاتر کاغذی با معرفی، نمایش­نامه ­خوانی و بررسی نمایش­نامه لابی برگزار می­شود.
نمایشنامه لابی نقد و بررسی می شود

هفتمین نشست تئاتر کاغذی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­ شود.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در  هفتمین نشست تئاتر کاغذی نمایش نامه لابی نوشته آرش عباسی معرفی، با حضور آرش عباسی، علی جعفری و بهزاد صدیقی نمایش­نامه­خوانی و نقد و بررسی می­شود.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ دی ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می ­شود، مهتاب ناصری، عادل بیک­زاه، هایده حسین ­زاده، رضا چوبینه به کار گردانی رضا چوبینه نقش ­خوانی می­ کنند.

این گزارش در ادامه می­افزاید: داستان این نمایش­نامه درباره شخصی به نام راضیه هاشمی قهرمان جودوی زنان ایران است که اکنون در یکی از مسابقات آسیایی به سر می­برد و قرار است بازی فینال را برگزار کند؛ اما ناگهان تصمیم می­گیرد از مسابقه دادن انصراف دهد. اما تصمیم گیرنده نهایی او نیست. به همین دلیل فردی به نام حیاتی با او دیدار می­ کند تا دلایلش را بشنود و ...

بر اساس این گزارش، نمایش­نامه لابی نوشته آرش عباسی در بخش چشم ­انداز بیست و نهمین جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و به عنوان نمایش­نامه برگزیده این بخش انتخاب و معرفی شد و سپس در سال ۱۳۹۴ در ۵۰ صفحه قطع رقعی با شمارگان ۵۵۰ نسخه توسط نشر عنوان به قیمت ۵هزار تومان در دسترس علاقه­مندان قرارگرفت.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست­های تئاتر کاغذی، نمایش­نامه­های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می­گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت­آباد نوشته محمد مساوات و بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماه نوشته مهدی میرباقری و برف زمین را گرم می­کند نوشته مریم منصوری معرفی، نمایش­نامه­خوانی و بررسی شده­بود.

گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه­ های منتشرشده جدید ایرانی ماه یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می­ شود.

علاقه­مندان برای شرکت در این نشست می ­توانند در تاریخ یادشده به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: