کد خبر: 32575
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 دی 1396 - 16:47

داخلی

»

اخبار کتاب

بازدید رئیس اتحادیه ناشران هند از غرفه ایران

منبع : لیزنا
 ان.کی. محرا، رییس اتحادیه ناشران هند با حضور در غرفه ایران در نمایشگاه دهلی نو با مسئولان غرفه ایران دیدار کرد.
بازدید رئیس اتحادیه ناشران هند از غرفه ایران

به گزارش  لیزنا بر اساس روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در پنجمین روز برپایی نمایشگاه کتاب دهلی نو ان.کی. محرا، رییس اتحادیه ناشران هند به همراه عابدی؛ معاون رایزنی ایران در دهلی نو ازغرفه ایران بازدید کردند.

در این بازدید رییس اتحادیه ناشران هند ضمن تشکر از حضور ایران در نمایشگاه دهلی نو از برنامه‌های پیش‌بینی شده ایران در این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی با اشاره به روابط فرهنگی مشترک بین دو کشور خواستار ارتباط بیشتر فرهنگی به خصوص برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و تورهای نویسندگان و ناشران بین دو کشور شد.

مطابق با مباحث مطرح شده در طول بازدید، وضعیت نشر ایران نسبت به نشر هندوستان، با توجه به جمعیت بالای این کشور- مثبت‌‌تر ارزیابی شد و مطابق با تصمیمات مقام هندوستانی، مقرر شد از برخی رویه‌های مدیریتی ایران در حوزه کتاب، الگوبرداری شود. از جمله این موارد می‌توام به اعطای بن‌کارت‌های خرید کتاب به دانشجویان در نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد که این طرح از سوی رییس اتحادیه ناشران هند بسیار مثبت ارزیابی شد.

در بخش دیگری از این بازدید، ان.کی. محرا از ناشران ایرانی دعوت کرد که در کنگره بین‌المللی ناشران که در 10 تا 14 فوریه در هند برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

نماینده موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور ایشان در غرفه ایران ضمن دعوت از وی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توضیحات مفصلی در خصوص نمایشگاه تهران، نشر ایران و دیگر نمایشگاه های فرهنگی در ایران به اطلاع ایشان رسانید و درپایان هدیه فرهنگی به رسم یادبود تقدیم ایشان شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: