کد خبر: 32615
تاریخ انتشار: شنبه, 23 دی 1396 - 13:43

داخلی

»

اخبار کتاب

«برج» اثر جی.جی. بالارد کتاب صوتی شد

منبع : لیزنا
کتاب صوتی «برج» اثر جی.جی.بالارد با ترجمه علی اصغر بهرامی و صدای احسان چریکی در موسسه نوین کتاب گویا تولید و روانه بازار شد.
«برج» اثر جی.جی. بالارد کتاب صوتی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نوین کتاب گویا، رمان پرفروش «برج» چندین بار توسط انتشارات چشمه تجدید چاپ شده است. «امپراطوری خورشید» یکی دیگر از آثار بالارد است که نسخه صوتی آن به زودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

دوستداران بالارد با فضای داستان نویسی او آشنا هستند و شنیدن رمان‌های او برای طرفداران رمان‌های علمی و تخیلی تجربه‌ای جدید و متفاوت خواهد بود.

جیمز گراهام بالارد نوجوانی خود را در دوران جنگ جهانی دوم گذرانده است و آثار او ناگزیر متاثر از همان فضا و اتمسفر است، او در «امپراطوری خورشید» مستقیما به سراغ فضای جنگ رفته و در واقع خاطراتش را روایت می‌کند اما «برج» داستان انسان‌هاست و جنگی همیشگی که درون آنها برپاست؛ جنگ بر سر قدرت و بقا. دغدغه همیشگی بالارد در «برج» هم نمود پیدا می‌کند اینکه انسانها در شرایط سخت و بحرانی تا چه حد می‌توانند دوام بیاورند و متمدن بمانند.

 نسخه فیزیکی کتاب صوتی «برج» هم اکنون در شهر کتابها، کتاب فروشی‌های معتبر و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قابل تهیه است و همچنین نسخه دیجیتال آن در سایت رسمی نوین کتاب گویا عرضه می‌شود.

فایل صوتی این کتاب به مدت 9 ساعت و 26 دقیقه توسط موسسه نوین کتاب گویا در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: