کد خبر: 32819
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 بهمن 1396 - 08:49

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب‌های «سمت» به عنوان منابع درسی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌شوند

منبع : لیزنا
 کتاب‌های گروه دروس عمومی سازمان «سمت» به عنوان یکی از منابع درسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد استفاده قرا ر می گیرند.
کتاب‌های «سمت» به عنوان منابع درسی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌شوند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سمت، در جلسه‌ای با حضور سیدحسین کاظمی مدیر فروش و بازاریابی و وحید محمودی مشاور گروه دروس عمومی سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و ویدا تقوایی مدیرکل منابع درسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مقرر شد کتاب‌های گروه دروس عمومی سازمان «سمت» به عنوان یکی از منابع درسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد استفاده قرا ر گیرند و «سمت» برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه تسهیلات ویژه‌ای برای خرید کتاب‌ها در نظر گیرد.

این جلسه با هماهنگی وحید محمودی مشاور گروه دروس عمومی و نماینده مدیریت پژوهشی «سمت» و با همراهی حسین کاظمی مدیر فروش و بازاریابی «سمت» و علی کهنسال کارشناس این بخش و با حضور ویدا تقوایی مدیرکل منابع درسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صحت مدیر انتشارات این دانشگاه، برگزار شد.

در این جلسه درباره نحوه توزیع کتاب‌های «سمت» و تسهیلات قابل ارائه به اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نحوه همکاری مشترک بین دو مرکز بحث و گفتگو شد؛ که پیرو این گفتگوها، مقرر شد پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای که پیش‌تر بین این دو نهاد تنظیم شده بود، مورد پیگیری قرار گیرد تا پس از امضای طرفین صورت رسمی یابد.

همچنین مقرر شد کتاب‌های دروس عمومی سازمان مطالعه و تدوین (سمت) به عنوان یکی از منابع دروس عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، معرفی شده و مورد استفاده قرار گیرند.

 

تقوایی مدیرکل منابع درسی دانشگاه فنی و حرفه ای نیز خواستار معرفی سایر آثار «سمت» شد که در صورت همسو بودن با عناوین درسی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، به عنوان منبع درسی در این دانشگاه معرفی و استفاده شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: