کد خبر: 33178
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 بهمن 1396 - 12:22

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار كتاب «پشت دیوار شب» به زبان آذری

منبع : لیزنا
بخشی از کتاب «پشت دیوار شب» اثر محمدرضا سرشار به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو به زبان آذری، چاپ شد.
انتشار كتاب «پشت دیوار شب» به زبان آذری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخشی از کتاب «پشت دیوار شب» اثر محمدرضا سرشار با عنوان «خداحافظ برادر» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو به زبان آذری، ترجمه و به چاپ رسید.

مجموعه داستان «پشت ديوار شب» شامل 12 داستان بزرگسال با عنوان‌هاي «همسفران»، «جاده»، «يک اسب يک ماجرا»، «مدرسه»، «چشم حسود بترکه»، «بوي خوش سلامت»، «کولي»، «خداحافظ برادر»، «پشت ديوار شب»، «مانداب»، «حضور» است.

این کتاب حاوی داستان‌های شیرین و جذاب از دوران انقلاب و پس از آن، دفاع مقدس است که دریچه‌ای هرچند کوچک اما روشن پیش روی علاقمندان ادبیات انقلاب و معاصر ایران قرار می‌دهد.

 

کتاب مذکور در قالب ویژه‌نامه ورود به چهلمین سال حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران به پیشنهاد و حمایت نمایندگی فرهنگی کشورمان در باکو، توسط یکی از اساتید دانشگاه دولتی باکو ترجمه و به چاپ رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: