کد خبر: 33182
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 بهمن 1396 - 14:14

داخلی

»

اخبار کتاب

وعده اعطای وام به اهالی قلم محقق شد

منبع : لیزنا
 به گفته مدیرعامل خانه کتاب، اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود.
وعده اعطای وام به اهالی قلم محقق شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي موسسه خانه كتاب، مجيد غلامي جليسه از ارائه تسهيلات در قالب وام ۱۰ ميليون توماني به اهالي قلم در سال جاري خبر داد و اظهار كرد: ثبت نام برای دریافت اين وام از ۲۸ بهمن ماه با بازپرداخت۳۶ ماهه به اهالي قلم آغاز مي شود.

وي عنوان كرد: با پيگيري موسسه خانه كتاب و حمايت هاي محسن جوادي، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در سال جاري علاوه بر وامي كه از طريق صندوق اعتباري هنر به اهالي قلم ارائه خواهد شد، وام ۱۰ ميليون توماني نيز در اختيار اهالي قلم قرار مي گيرد. اين تسهيلات در سال آينده نيز استمرار خواهد داشت و به تمامي اهالي قلمي كه شرايط دريافت اين تسهيلات را داشته باشند تعلق مي گيرد.

غلامي جليسه درباره ضوابط و شرايط دريافت اين تسهيلات گفت: افرادي كه طي ۵ سال گذشته سه عنوان كتاب (حوزه بزرگسال) و ۴ عنوان كتاب (حوزه كودك و نوجوان) منتشر كرده باشند، مي توانند از اين وام بهره مند شوند.

مدير عامل خانه كتاب عنوان كرد: اهالي قلم مي توانند براي ثبت نام، بدون حضور در محل موسسه و فقط با مراجعه به سايت اهل قلم اقدام كنند. همچنين، پرداخت اين تسهيلات به دليل محدود بودن ميزان وام، بر اساس اولويت در ثبت نام به متقاضيان اعطا مي شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: