کد خبر: 33415
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 اسفند 1396 - 13:18

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایش نامه «موزه خصوصی» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور تهمینه محمدی، رضا شاهبداغی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه ی افرامانا عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
نمایش نامه  «موزه خصوصی» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، در نهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایش نامه ی موزه ی خصوصی نوشته ی تهمینه محمدی توسط حسین جزجوادی، شکوفه جعفری، حمید دارابی و امیرا رضایی به کارگردانی حسین جزجوادی نقش خوانی می شود و سپس این اثر مورد نقد و بررسی قرارمی گیرد. 

نمایش نامه «موزه خصوصی» نوشته تهمینه محمدی که در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جزو سه اثر برگزیده این بخش بود، در سال ۱۳۹۵ در ۵۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به همراه دو نمایش نامه دیگر (برف زمین را گرم می کند نوشته ی مریم منصوری و پروانه ی الجزایری نوشته ی پیام لاریان) توسط انتشارات نمایش به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایش نامه های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می گیرد نوشته ی روزبه حسینی، یافت آباد نوشته ی محمد مساوات، بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته ی مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می کند نوشته ی مریم منصوری و لابی نوشته آرش عباسی، یه کلیک کوچولو نوشته محمدرضا کوهستانی معرفی، نمایشنامه خوانی و بررسی شده بود.

گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه های منتشرشده ی جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: