کد خبر: 33573
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 اسفند 1396 - 13:53

داخلی

»

اخبار کتاب

«مسافران جاده های سرد» بررسی می شود

منبع : لیزنا
کتاب «مسافران جاده های سرد» نوشته مجید محبویی جمعه (۱۸ اسفند ماه) در سرای ناشران قم نقد و بررسی  می شود.
«مسافران جاده های سرد» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب؛ گروه داستان جمعه با همكاری موسسه خانه كتاب، جلسه نقد داستان ««مسافران جاده های سرد» را جمعه (۱۸ اسفند ماه) با حضور مجید محبویی، نویسنده و مهدی كفاش، منتقد در سرای ناشران قم برگزار می كند.

كتاب «مسافران جاده های سرد» روایتی است از زندگی پسربچه‌ای كه در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی  و درگیری‌های كردستان و آذربایجان غربی با خروج مادر و خواهرش از منزل به دلیل اختلاف نظر با پدرش روبرو می‌شود. به دنبال این اتفاق پدر و پسربچه به دنبال یافتن رد و نشانی از مادر به راه می‌افتند و در مسیر جستجو هر دو به دست اشرار ضد انقلاب دستگیر می‌شوند اما در نهایت پدر آزاد و پسر گروگان باقی می‌ماند. مهمترین گره داستان از ماجرای اسارت پسرك در دست این اشرار شكل می‌گیرد و آنچه كه او می‌بیند و حس می‌كند.

این داستان بلند به نوعی سعی كرده در كنار نمایش اختلاف نظرهای موجود به نوعی در راه رفع سوء تفاهم‌های موجود در این زمینه نیز گام بردارد.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند جمعه (۱۸ اسفند ماه) ساعت ۱۶ به سرای ناشران قم واقع در قم، مجتمع ناشران، سرای ناشران، طبقه سوم مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: