کد خبر: 33745
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 اسفند 1396 - 10:24

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه هایی برای دختران تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
 کتاب «قصه‌هایی برای دختران» نوشته جمعی از نویسندگان با ترجمه شیما فتاحی در نوبت چاپ نهم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
قصه هایی برای دختران تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، این كتاب‌ شامل قصه‌هایی مصور و متنوع مانند : تعطیلات خانم موشه، پری دریایی، روز بزرگ راستی،  شاهزاده قورباغه و.. است. بعضی از قصه‌های آشنا مانند سفید برفی، درخت جادویی و ..... نیز با روایتی دیگر در این کتاب آمده است.

 مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب قصه‌هایی برای دختران را در نوبت چاپ نهم، تیراژ7هزار و 700 نسخه و قیمت 30هزار تومان وارد بازار کتاب کرد.

برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: