کد خبر: 33979
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 فروردين 1397 - 13:09

داخلی

»

اخبار کتاب

با حکم محسن جوادی

رئیس و اعضای هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب منصوب شدند

منبع : لیزنا
رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی رئیس و اعضای «هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان نمایشگاه کتاب تهران» را منصوب کرد.
رئیس و اعضای هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب منصوب شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حکم محسن جوادی؛ رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیکنام حسین‌پور به عنوان «رئیس هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربه ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به منظور رسیدگی به اعتراضات آرای صادره در هیات بدوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن سرلوحه قرار دادن قوانین و آیین‌نامه‌‌های مربوطه و با تلاش همه جانبه با قاطعیت و رعایت عدالت و انصاف در رسیدگی به پرونده‌های اجرایی کوشا باشید.

همچنین رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در احکامی جداگانه آقایان نادر قدیانی، حامد سهرابی، محمدرضا توکل صدیقی، احمد کمالی‌نژاد، علی آل‌ داود و محمدکاظم شمس را به عنوان اعضای «هیات تجدی نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب کرد.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: