کد خبر: 34470
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 13:34

داخلی

»

اخبار کتاب

با پایان سی و یكمین نمایشگاه كتاب صورت گرفت

قدردانی مدیر عامل خانه كتاب از رسانه ها

منبع : لیزنا
 مدیر عامل خانه کتاب با ارسال پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از عکاسان و خبرنگاران اعم از تصویری و مکتوب که با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد پوشش صحیح اخبار نمایشگاه برآمدند، اعلام کرد.
قدردانی مدیر عامل خانه كتاب از رسانه ها

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه كتاب در متن پیام نیكنام حسینی پور آمده است:

«جامعه فرهنگی كشور بر خود می بالد كه افرادی پاك نهاد و نیكوسرشت به پشتوانه توانایی و دانایی برای توسعه فرهنگی كشور، همت خویش را به كار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌كنند.

در این میان خبرنگاران، عكاسان و نمایندگان رسانه‌ها اعم از روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌ها در طول ایام برگزاری سی و یكمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با انعكاس فعالیت‌ بخش‌های مختلف نمایشگاه كتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی كشور و موسسه خانه كتاب، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و انعكاس برنامه‌های این دوره از نمایشگاه داشتند.

زحمات و خدمات شما را در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ارج می‌نهم و با اذعان به این كه شكوه و رونق این رویداد فرهنگی در گرو تلاش خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه بوده است و همه مسئولان باید قدردان زحمات شما عزیزان به عنوان ناظران آگاه باشند، توفیق و تعالی روزافزونتان را مسألت دارم.

امید دارم در  راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و ترغیب مردم به كتابخوانی با دو بال اندیشه و ایمان، گام های مستحكم و مطمئنی در مسیر توسعه  فرهنگی كشور بردارید.»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: