کد خبر: 35189
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 تیر 1397 - 14:54

داخلی

»

اخبار کتاب

پیگیری خواسته‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط نماینده مردم ساری

منبع : لیزنا
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پیگیری و از طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه فرهنگی حمایت می‌کنیم.
پیگیری خواسته‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط نماینده مردم ساری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون کیاسر استان مازندران با تاکید بر این موضوع افزود: کانون ظرفیتی موثر برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از اهتمام مربیان و دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌ توزیع خدمات و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مطلوب در حوزه کودک و نوجوان قدردانی کرد.

وی در این بازدید با اعضای مرکز کانون کیاسر گفت‌وگو کرد و ضمن آگاهی از نظرها و خواسته‌های‌شان قول مساعد داد پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.

در این بازدید هم‌چنین مسوول مرکز کیاسر نیز گزارشی از برنامه‌ها و رویدادهای این مرکز از آغاز به کار طرح اوقات فراغت ارایه کرد و گفت: کانون پرورش فکری با برپایی کارگاه‌های متعدد در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی بستر مناسبی برای کودکان و نوجوانان در طول سال تحصیلی و فصل تابستان فراهم کرده است.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران دارای 27 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، 4 کتابخانه سیار روستایی و یک مرکز پستی در این استان است که خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال ارایه می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: