کد خبر: 35545
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 11:32

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری مراسم دیدار و گفتگو با احمد محیط در خانه وارطان

منبع : لیزنا
یکصد و هفتاد و سومین نشست صبح پنجشبه‌های مجله بخارا که روز پنجشنبه، 21 تیرماه با همکاری شهر کتاب خانه وارطان به دیدار و گفتگو با احمد محیط اختصاص دارد.
برگزاری مراسم دیدار و گفتگو با احمد محیط در خانه وارطان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مجله بخارا، محیط بعد از تحصیلات در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۱ در دانشگاه تمپل فیلادلفیا دوره تخصصی روانپزشکی و دوره تخصصی مغز و اعصاب و سال بعد هم فوق تخصص رفتاردرمانی را گذراند. در ایران به ریاست مرکز آموزشی و پژوهشی روانپزشکی انتخاب شد. از سال ۱۳۷۱ از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان مستشار بهداشت روان در منطقه مدیترانه شرقی که مرکزش در شهر اسکندریه است انتخاب شد. محیط عضو هیأت سردبیری دو مجله انگلیسی‌زبان و روانپزشکی ایران هستند و در زمینه ترجمه آثار نرودا و شاعران بزرگ جهان کتاب‌هایی را منتشر کرده‌است.

این مراسم در ساعت 9 صبح پنجشنبه، 21 تیرماه با همکاری شهر کتاب خانه وارطان در ضلع جنوب غربی میدان فلسطین، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: