کد خبر: 36435
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 12:22

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتاب «نویسندگان ادبیات کودکان و نوجوانان ایران» در ترکیه

منبع : لیزنا
کتاب «نویسندگان ادبیات کودکان و نوجوانان ایران» نوشته برنا کاراگوزاوغلو، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهر آغری تركيه، از سوی انتشارات آموزش خانه کتاب اين كشور، چاپ  و منتشر شد.
انتشار کتاب «نویسندگان ادبیات کودکان و نوجوانان ایران» در ترکیه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نویسنده در این کتاب 320 صفحه‌ای به معرفی 89 شاعر و نویسنده کودک و نوجوان ایران همراه آثارشان به ترتیب حروف الفبا پرداخته و در مورد زندگینامه نویسندگان هم اطلاعات مختصری ارايه داده است.

در اين كتاب همچنين، فهرستی از کتاب‌های کودک و نوجوان نویسندگان ایران با قسمتی از متن و نیز اطلاعاتی در مورد آن  اثر آورده شده است.

این پژوهش که به صورت کتاب و به زبان فارسی به رشته تحریر درآمده است، منبعی برای استادان و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی در ترکیه خواهد بود که در حوزه ادبیات کودک و نوجوان ایران مطالعه و تحقیق می‌كنند.

برنا کاراگوزاوغلو، دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تهران است و هم‌اکنون به عنوان استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه ابراهیم چچن شهر آغری در شرق ترکیه مشغول فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: