کد خبر: 37353
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مهر 1397 - 19:01

داخلی

»

اخبار کتاب

تکریم و معارفه دو مدیر معاونت امور فرهنگی

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی و مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی، مدیران معاونت امور فرهنگی و نمایندگان تشکل‌های چاپ و نشر در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 تکریم و معارفه دو مدیر معاونت امور فرهنگی

 

به گزارش لیزنا، محسن جوادی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران و تشکر از زحمات آقایان امیرزاده و سیدآبادی گفت: آقای امیرزاده در ابتدای ورود بنده به این مجموعه، تجربیات زیادی را به من آموختند. ادب و متانت ویژگی شخصیتی او است و همیشه در انجام امور به نفع بیت‌المال تصمیم‌گیری می‌کردند. 

وی ادامه داد: خروج او از مجموعه معاونت امور فرهنگی برای ما سخت بود اما مطمئنم که همواره در کنار ما هستند و راهنمایی‌های خود را از ما دریغ نخواهند کرد.

معاون امور فرهنگی با اشاره به آشنایی خود با آقای سیدآبادی نیز گفت: من در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی آشنا شدم. آقای سیدآبادی فرد خوش‌فکری است و در انجام پژوهش‌های جدید بسیار به ما کمک کرد. امیدوارم این دو عزیز هرجا که هستند موفق باشند.

جوادی همچنین درباره حضور دو چهره جوان در معاونت امور فرهنگی برای تصدی‌گری این منصب‌ها گفت: آقایان دهقانکار و حیدری که به عنوان مشاور اجرایی و مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی منصوب شدند، به رغم جوانی دارای تجربیات خوبی در این حوزه هستند و از قضا خود آقای امیرزاده و سیدآبادی و حامیان انتخاب آن‌ها بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حضور نیروهای جوان در مجموعه معاونت امور فرهنگی روزهای خوبی برای نشر و کتاب داشته باشیم.

همچنین در این مراسم آقایان ایوب دهقانکار و ابراهیم حیدری به عنوان دو مدیر جوان معاونت امور فرهنگی احکام خود را از  معاون امور فرهنگی دریافت کردند.

خرد جمعی ویژگی بارز معاونت امور فرهنگی در دوره اخیر

همایون امیرزاده نیز در این مراسم با تاکید بر حضور ٦ ساله در معاونت امور فرهنگی گفت: در این دوره همکاری خوبی در حوزه کاری میان معاونت امور فرهنگی و موسسات شکل گرفت. ویژگی بارز این دوره خرد جمعی بود و تلاش شد که یک همگرایی ایجاد شود. مدیران همه مجموعه‌ها در پیشبرد امور با یکدیگر همکاری می‌کردند و البته این حاصل همراهی آقای صالحی در راس مجموعه بود.

وی ادامه داد: معدل خدمت‌رسانی در این دوره بالا رفت و مسابقه‌ای برای خدمت‌رسانی آغاز شده بود و از این منظر خدا را شاکریم. همچنین تلاش شد تعامل خوبی با تشکل‌ها صورت بگیرد و بخش‌هایی نیز در این دوره واگذار شد.

امیرزاده در پایان یادآور شد: البته جدایی از این مجموعه برای من سخت بود زیرا روابط دوستانه‌ای داشتم که امدیوارم این دوستی در خارج از این مجموعه نیز ادامه پیدا کند.

 نیکنام حسین‌پور؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب نیز در این مراسم با اشاره به سابقه دوستی و همکاری خود با آقایان امیرزاده و سیدآبادی گفت: ویژگی آقای امیرزاده اصل تعامل بود و با صنف‌ها و گروه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف معاونت تعامل می‌کرد خصوصا در موضوع واگذاری تصدی‌گری امور نمایشگاه کتاب تهران و واگذاری صنعت چاپ به  وزارت صنعت، معدن و تجارت. پاکدستی و اخلاق‌مداری از دیگر ویژگی‌های آقای امیرزاده بود و من تا کنون عصبانیت وی را در زمان کار ندیده‌ام. امیدوارم که در مسئولیت جدید نیز موفق باشند.

وی همچنین درباره ویژگی‌های آقای سیدآبادی نیز عنوان کرد: با آقای سیدآبادی از قدیم اشنا بودم. ایشان مدیری  هستند که دوست ندارند در چارچوب اداری باشند و آزاد منشانه رفتار می‌کنند. وی مدیری خلاق و در دوره حضور خود در دفتر مطالعات برنامه‌های موفقی از جمله باشگاه‌های کتابخوانی و پایتخت کتاب ایران را اجرا کردند.

علی اصغر سیدآبادی نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در مدت فعالیتش در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی گفت: اصلا اهل تملق و چاپلوسی نیستم ولی باید عنوان کنم که آقای صالحی و آقای جوادی هر دو انسان‌های شریفی هستند؛ مخصوصا اینکه در موقعیت قدرت قرار دارند ودر جایگاه خود این ویژگی را حفظ کرده‌اند.

 داریوش رضوانی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های همایون امیرزاده در معاونت فرهنگی گفت: آقای امیرزاده جنوبی خونگرمی بود که همیشه با روی گشاده به استقبال مشکلات می‌رفت. اقای سیدآبادی نیز یکی از مدیران خوش فکر و کارآفرین در مجموعه معاونت امور فرهنگی بود که برنامه‌های خوبی در حوزه کتابخوانی برای کودکان و نوجوان انجام داد.  

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: