کد خبر: 37384
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 11 مهر 1397 - 12:24

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره كتاب و رسانه

منبع : ستاد خبری بيست و ششمین دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران
هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برای شرکت در بخش‌های «رسانه‌هاي نوشتاري»، «رسانه‌هاي ديداري و شنيداري»، «عکس» و «تولید محتوا در صفحه‌های تخصصی شبکه‌هاي مجازی» فراخوان داد.
انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره كتاب و رسانه

 به گزارش لیزنا، هفدهمين جشنواره كتاب و رسانه با هدف افزایش توجه به كاركردهاي رسانه در حوزه نشر و ترویج کتاب‌خوانی در هفته كتاب برگزار میشود. اين جشنواره طبق روال هر ساله تلاش می‌کند با بهره‌گيري از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و كتاب، آثار رسانه‌اي انتشار يافته در زمينه كتاب و نشر بررسي کند.

در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه، علاوه بر بخش عکس که سال گذشته به بخش‌های جشنواره افزوده شد، دو مبحث آثار طنز و مطالب منتشر شده در فضای مجازی نیز به رقابت و داوری‌های این دوره اضافه شده است. همچنین در این دوره، برای نخستین‌بار، کلیه مراحل ارایه آثار و نیز داوری‌ها به شکل مکانیزه دیجیتال انجام خواهد شد و نیازی به ارسال فیزیکی آثار نیست.

براساس فراخوان اعلام شده ازسوی دبیرخانه هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه، جشنواره امسال در بخش ‌«رسانه‌هاي نوشتاري» (مطبوعات کاغذی، خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري رسمی) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، طنز و یادداشت، نقد و مقاله (مطبوعاتی و تخصصی)، بخش «رسانه‌هاي ديداري و شنيداري» (تلويزيون و راديو)شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، میزگرد، داستانی - نمایشی (کتاب صوتی)، طنز و برنامه‌هاي تركيبي، بخش «عكس» شامل تك‌عكس و گزارش تصويري و بخش «تولید محتوا در صفحه‌های تخصصی شبکه‌های مجازی» شامل معرفی کتاب، یادداشت و نقد،  گفت‌وگو، گزارش و خبر، برگزار مي‌شود.

آثاري كه در فاصله اول مهر 1396 تا پايان شهريور 1397 در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، در این دوره از جشنواره مي‌توانند شرکت کنند. آثار بايد در يكي از رسانه‌هاي داراي مجوز در تهران يا شهرستان یا در یکی از صفحه‌های تخصصی و دارای هویت مشخص شبکه‌های مجازی منتشر شده ‌باشند. هر فرد با حداکثر 9 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره به دلخواه خود می‌تواند شرکت کند. در بخش رسانه‌هاي ديداري و شنيداري، ارائه تصویر گواهي پخش اثر با قيد تاريخ پخش كه به امضاي مدير گروه يا مدير پخش شبكه رسيده باشد، الزامي است. بدیهی است، هر اثر در این بخش به‌نام فردی ثبت می‌شود که نام او به‌عنوان نماینده گروه تولیدکننده، در گواهی صادر شده قید می‌شود.

متقاضيان شركت در جشنواره تا پايان وقت اداري 27 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره کتاب و رسانه به نشانی اینترنتی resaneh.ketab.ir آثار خود را در قالب‌های اعلام شده برای هر بخش، ارائه و با تکمیل فرم مربوط، در جشنواره شرکت کنند.

آيين پاياني هفدهمين دوره جشنواره كتاب و رسانه و معرفي برگزيدگان همزمان با بيست و ششمین دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران در آبان 1397 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پست الكترونيك به نشاني این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و شماره های 66966212و 66414871 با دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه تماس بگیرند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: