کد خبر: 37839
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 آذر 1397 - 09:21

داخلی

»

اخبار کتاب

عناوین کتابهای کودک پرفروش در پاییزه کتاب اعلام شد

منبع : روابط عمومي موسسه خانه كتاب
کتاب های پرفروش حوزه کودک در بخش تالیف طرح پاییزه کتاب معرفی شدند.
عناوین کتابهای کودک پرفروش در پاییزه کتاب اعلام شد

 به گزارش لیزنا، طرح پاييزه كتاب۹۷ با مشاركت ۶۷۵كتابفروشي در سراسر كشور؛۵۲۳ كتابفروشي در مراكز استان و ۱۵۲ كتابفروشي در ساير شهرها و شهرستان هاي استان ها از ۲۴ آبان در استان‌ها و از ۲۶ آبان در تهران آغاز و تا ۴آذر ماه به پايان رسيد.

در اين دوره از طرح پاييزه كتاب، كتاب هاي «دايره المعارف پول و زندگي» نوشته مهدي ضرغاميان از انتشارات محراب قلم، «پرنده رو درخته مي مي ني شده شلخته» سروده ناصر كشاورز از موسسه نشر افق، « مي مي ني حالا تميزتريني» سروده ناصر كشاورز از موسسه نشر افق،  «مي مي ني ديگه بيكاره دوست و رفيق نداره» سروده ناصر كشاورز از موسسه نشر افق، «مي مي ني  تو مهد كودك دوسته با فيل و اردك» سروده ناصر كشاورز از موسسه نشر افق، «مي مي ني الهي بد نبيني » سروده ناصر كشاورز از موسسه نشر افق، «دايره المعارف تاريخ ايران» نوشته مسعود جواديان از انتشارات محراب قلم، «قصه هاي من و بابام: باباي خوب من» بازنويسي ايرج جهانشاهي، نويسنده اريش ازر از انتشارات فاطمي، «دايره المعارف تاريخ علم» نوشته احسان كاتبي رضواني از انتشارات محراب قلم و «دايره المعارف تاريخ اسلام» نوشته احسان كاتبي رضواني از انتشارات محراب قلم به عنوان پرفروش ترين كتاب هاي تاليفي شناخته شدند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: