کد خبر: 38268
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 15:24

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان چهارمین جشنواره‌ داستان کوتاه «تابش» منتشر شد

منبع : کتابک
فراخوان چهارمین جشنواره‌ داستان کوتاه «تابش» ویژه دبیران و دانش آموزان با موضوع «ارتباطات و فناوری اطلاعات» منتشر شد.
فراخوان چهارمین جشنواره‌ داستان کوتاه «تابش» منتشر شد

به گزارش لیزنا، این دوره جشنواره ویژه‌ تمام دبیران و همچنین دانش‌آموزان داخل و خارج کشور است و امسال به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

جشنواره «تابش» به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر برنا و ابن سینا با همکاری مجمع خیرین ناتف، انجمن داستان شهرزاد جهرم، وزارت ارتباطات و اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند تا ۲۵ اسفند آثار تولیدی خود در زمینه داستان کوتاه را به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا به نشانی پستی جهرم، پژوهش‌سرای برنا، کدپستی ۵۳۷۷۹-۷۴۱۷۶ ارسال کنند.

چهارمین جشنواره داستان کوتاه «تابش» در خردادماه ۱۳۹۸ و پس از امتحانات در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعداد نویسندگی در فرهنگیان و دانش‌آموزان، خلق آثار ارزشمند، بسط و توسعه فنون و تکنیک‌های داستان‌نویسی و تشویق دانش‌آموزان و فرهنگیان به نوشتن و تکریم خیرین فرهنگی شهرستان جهرم اعلام شده است.

سه دوره‌ قبل جشنواره داستان کوتاه «تابش» با موضوعات: خیرین فرهنگی، محیط زیست و فضای مجازی (فرصت‌ها و تهدیدها) برگزار شده بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: