کد خبر: 39102
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 اسفند 1397 - 16:18

داخلی

»

اخبار کتاب

داریوش رضوانی

آرای صادره در نمایشگاه کتاب 31 تغییر نمی‌کند

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: آرای صادره در هیات بدوی و تجدید نظر سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به قوت خود باقی خواهد ماند.
آرای صادره در نمایشگاه کتاب 31 تغییر نمی‌کند

به گزارش لیزنا، نخستین جلسه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز دوشنبه (20 اسفند ماه) در معاونت امور فرهنگی زوارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

داریوش رضوانی درباره مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه ضمن مرور آیین‌نامه، شرح وظایف و تاکید بر رعایت همه چارچوب‌های قانونی با لحاظ دقت، صحت، انصاف، قاطعیت و مستند بودن، مقرر شد جلسات شورا به طور روزانه در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل شود.
 
رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: در این جلسه اعضای شورا نظرات خود را در خصوص تجارب و اتفاقات سال‌های گذشته بیان کرده و پیشنهادهای خود را برای این دوره از نمایشگاه کتاب تهران مطرح کردند.
 
وی درباره احکام صادر شده برای ناشران در نمایشگاه پیشین نیز گفت: هیات بدوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به هیچ وجه در خصوص آرای صادره در هیات بدوی و تجدیدنظر سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ورود نمی‌کند و آرای صادره به قوت خود باقی خواهد ماند.
 
رضوانی درباره برنامه‌های این هیئت در نمایشگاه کتاب آینده گفت: اعضای شورا بر پیشگیری از شکل‌گیری هر نوع تخلف و نظارت دقیق شورا اتفاق نظر داشتند و بر سالم‌سازی محیط نمایشگاه برای فعالان حوزه نشر و خودداری از حضور افراد فاقد هویت که به محتوای نمایشگاه آسیب وارد می‌کنند، تاکید کردند.
 
وی تصریح کرد: آرای صادره هیئت بدوی متقن به موزاین حقوقی است و عامل موثری در بازدارندگی از شکل‌گیری حلقه‌های تخلف خواهد بود.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.  

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: