کد خبر: 39189
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 اسفند 1397 - 10:01

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی برای بار چهارم شاهزاده و گدا را به بازار کتاب فرستاد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
کتاب شاهزاده و گدا نوشته مارک تواین توسط انتشارات قدیانی تجدید چاپ شد.
قدیانی برای بار چهارم شاهزاده و گدا را به بازار کتاب فرستاد

 به گزارش لیزنا، یکی از محبوب‌ترین آثار منتشر شده از سوی مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه رمان‌های کلاسیک نوجوان است. این مؤسسه توانسته به کمک این مجموعه، نوجوانان را با آثار ارزشمند و ماندگار ادبیات کلاسیک جهان آشنا کند. یکی از رمان‌های این مجموعه، رمان شاهزاده و گدا اثر مارک تواین، برای بار چهارم زیر چاپ رفت.

کاترین اُلمستید، رمان شاهزاده و گدا را بازنویسی کرده و با تصاویری هماهنگ با قصه همراه ساخته است. او در این بازنویسی توانسته با زبانی نزدیک به زبان عصر امروز و بِه گزینی از رمان اصلی نویسنده مشهور انگلیسی مارک تواین، ارتباطی سریع تر و نزدیک تر از رمان اصلی و البته درست، با مخاطب خود برقرار کند.

داشتن طالعی یکسان، هماهنگ و یا وجود همزاد در برخی از قصه‌ها، هسته اصلی و اولیه را تشکیل می‌دهد و زیباترین قسمت ماجرا بی‌اطلاعی دو شخصیت اصلی قصه از وجود یکدیگر است که همزاد هم هستند و در فراز و نشیب‌های قصه، به پیوند خانوادگی ایشان پی می برند.

شاهزادۀ رمان مارک تواین، بی خبر از دنیای بیرون، در قصر به زندگی خود مشغول است و در مقابل او پسر بچه‌ای وجود دارد که در مشکلات و فقر غوطه‌وراست، این دو برحسب اتفاق یکدیگر را ملاقات می کنند و تصمیم می گیرند، برای مدتی جایشان را با یکدیگر عوض کنند.

کاترین اُلمستید، این رمان را در 18 بخش با عناوین: تولد شاهزاده و گدا، برخورد شاهزاده و گدا، ادوارد راهش را به سمت اُفال کُرت پیدا می کند، ماجراهای تام بعد از رفتن ادوارد، تام قوانین
 قصر را یاد می گیرد، موضوع مُهر سلطنتی، اولین شبی که ادوارد خارج از قصر بود،...
 تهیه و تنظیم کرده است.

ترجمه روان و منسجم پرستو عوض‌زاده به جذابیت قصه کمک کرده، او توانسته با لحنی ساده بهترین انتخاب را در گزینش واژه‌ها داشته باشد.

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب شاهزاده و گدا از سری کتاب های رمان های کلاسیک نوجوان که جزو کتاب های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش می باشد را در 112 صفحه، نوبت چاپ چهارم و تیراژ 550 نسخه با قیمت 15 هزار تومان به علاقه مندان رمان، به خصوص رمان های کلاسیک عرضه کرد.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر
خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: