کد خبر: 39200
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 اسفند 1397 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

دهقانکار خبر داد

تخفیف 50 درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق صورت گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارایه تخفیف 50 درصدی برای خرید کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
تخفیف 50 درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش تهران، ایوب دهقانکار با اشاره به برنامه های مورد نظر برای حمایت از اقتصاد نشر و نیز زمینه سازی برای در دسترس قرار دادن منابع علمی بروز برای مراکز پژوهشی گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در این جلسه مقرر شد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا سقف 25 درصد نسبت به آورده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید کتاب‌های علمی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت کند.

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از توافق صورت گرفته میان مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران و مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان خبر داد و گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته ناشران نیز مبلغ 25 درصد تخفیف به کتاب‌های پزشکی ارایه خواهند داد.

وی تصریح کرد: با این ساز و کار کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تخفیف 50 درصد در دسترس مراکز علمی و پژوهشی قرار خواهد گرفت.

دهقانکار همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در تلاش هستیم تا تسهیلات بیشتری برای دانشجویان و نخبگان علمی فراهم کنیم تا با تخفیف بیشتری در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران کتاب خریداری کنند.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت 1398 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: