کد خبر: 39354
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1398 - 17:00

داخلی

»

اخبار کتاب

خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مسیرهای تردد اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از محل برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران را اعلام کردند.
خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی تهران، در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اتوبوس‌هایی از مصلی امام خمینی(ره) به سه میدان اصلی شهر(صنعت، تهرانپارس و آزادی) تردد خواهند کرد.

شرکت تاکسیرانی نیز ون‌هایی را به مقصدهای میدان آزادی، میدان صادقیه، میدان صنعت و میدان رسالت برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران مستقر خواهد کرد.

همچنین هماهنگی‌هایی با تاکسی بانوان و تاکسی بیسیم انجام شده است تا در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با تخفیف ویژه به ارایه خدمات بپردازند.

 

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: