کد خبر: 39355
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1398 - 17:01

داخلی

»

اخبار کتاب

قادر آشنا خبر داد

برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
 قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نامگذاری یک روز از نمایشگاه کتاب تهران به نام روز مقاومت خبر داد و گفت: در این روز از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.
برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، قادر آشنا با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روز جمعه (6 اردیبهشت ماه)  همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و رئیس سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود، نمایندگان مختلفی از جنبشهای آزادی بخش فلسطین و ناشران داخلی و خارجی فعالی در حوزه مقاومت حضور خواهند داشت. همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

قادر آشنا تقدیر از خانواده‌های 5 شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه‌ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود و در برنامه دیگری دیداری میان ناشران و نویسندگان فعال در حوزه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: کنگره شهدای مقاومت، تر جمه آثار مقاومت و رونمایی از آثار منتشر شده از شهدای حرم دیگر برنامه‌های این روز خواهند بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: