کد خبر: 39401
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 ارديبهشت 1398 - 15:04

داخلی

»

اخبار کتاب

تمهیدات ویژه برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در نمایشگاه کتاب/ استقرار 15 غرفه اطلاع‌رسانی

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
 بخش رفاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده کمتر از خودروهای شخصی تمهیدات ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
تمهیدات ویژه برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در نمایشگاه کتاب/ استقرار 15 غرفه اطلاع‌رسانی

به گزارش لیزنا، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تاکسیرانی، تاکسی‌ها و ون‌هایی انتقال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران به سوی پنج میدان اصلی شهر تهران (رسالت، صنعت، انقلاب، صادقیه و آزادی) را انجام خواهند داد.

کرایه ون‌ها از نمایشگاه کتاب تهران به سمت میدان رسالت، میدان انقلاب و میدان صنعت سه هزار تومان و میدان صادقیه و میدان آزادی چهار هزار تومان خواهد بود.

کرایه تاکسی‌ها نیز به سمت میدان رسالت، میدان انقلاب و میدان صنعت چهار هزار تومان و میدان صادقیه و میدان آزادی پنج هزار تومان خواهد بود.

تابلوهای اطلاع‌رسانی محل تاکسی‌ها و نرخ مصوب آن‌ها در نمایشگاه نصب شده است.

همچنین با هماهنگی انجام شده با سازمان واحد اتوبوسرانی، اتوبوس‌هایی از درون نمایشگاه کتاب تهران  به سمت میدان صنعت، میدان آزادی و فلکه سوم تهرانپارس کار جابجایی بازدیدکنندگان را انجام خواهند داد.

از سوی دیگر تاکسی بانوان و تاکسی بیسیم نیز در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت و به خدمات‌رسانی خوهند پرداخت.

خدمات اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

همچنین مترو تهران نیز از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) در خط یک و سه به انتقال بازدیدکنندگان خواهد پرداخت و بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده فاصله حرکت بین دو قطار در ساعات ازدحام به 4 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

حضور تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در نمایشگاه کتاب تهران به منظور تشویق بیشتر مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی منطقه انجام شده است.

محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  نیز  با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی بازدیدکنندگان در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تعداد 100 اطلاع‌رسان در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند و به اطلاع‌رسانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: 15 غرفه اطلاع‌رسانی در داخل و خارج سالن‌ها تعبیه شده‌اند که اطلاع‌رسانان در این غرفه‌ها به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

او گفت: همچنین اپلیکیشنی نیز برای جستجوی ناشران و کتاب‌ها طراحی شده است که در ایام نمایشگاه کتاب تهران فعال خواهد شد.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: