کد خبر: 23588
تاریخ انتشار: شنبه, 28 فروردين 1395 - 15:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مرادی‌کرمانی در پویش «کتاب‌خوان مجازی» بندرعباس

هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده کودکان و نوجوانان در بازدید از کتابخانه عمومی شهید مطهری بندرعباس در پویش «کتاب‌خوان مجازی» شرکت کرد.
حضور مرادی‌کرمانی در پویش «کتاب‌خوان مجازی» بندرعباس

 

به گزارش لیزنا، طوبی ترابی‌پور مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری بندرعباس استان هرمزگان ضمن اعلام خبر حضور هوشنگ مرادی کرمانی در پویش کتابخوان مجازی این کتابخانه گفت: هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده نام آشنای کودکان و نوجوانان در این بازدید ضمن برقراری ارتباط بسیار خوب با اعضای این کتابخانه به کتابخوانی و پاسخ به پرسش‌های اعضاء پرداخت و با معرفی کتاب «ناز بالش» در طرح پویش «کتاب‌خوان مجازی» شرکت کرد.


نویسنده کتاب «قصه‌های مجید» پس از اطلاع از پویش مجازی کتاب‌خوان، این طرح را بسیار مفید دانست و گفت: وقتی کودک یا نوجوانی کتابی را از کتابدار طلب می‌کند، وظیفه این میزبان کتاب، معرفی کتابی است که قبلاً مطالعه کرده و از آن لذت برده است؛ چراکه تاثیر این امر در جذب مخاطب غیرقابل انکار است و اگر غیر از این عمل شود حق اعضای کتابخانه ضایع خواهد شد.


در پایان این مراسم اعضاء، کتابداران و این نویسنده عکس یادگاری گرفتند و کتاب‌های خریداری شده توسط شماری از اعضاء توسط مرادی‌کرمانی امضاء شد.


ترابی‌پور با اشاره به حضور مرادی‌کرمانی در کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: دعوت نویسندگان به کتابخانه به خصوص نویسندگان گروه سنی کودک و نوجوان، ایجاد ارتباط پویا و مؤثر بین کودکان و نویسنده است که این خود نقش بسزایی در علاقه مندی کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی دارد.


مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری همچنین عنوان کرد: کتابداران این کتابخانه به عنوان مشاورین امین کتاب‌های موجود در کتابخانه را مطالعه ‌می‌کنند تا در صورت درخواست، به معرفی آنها به اعضاء بپردازند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: