کد خبر: 26695
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 دی 1395 - 14:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع خوانی کتاب ویژه نوسوادان  در کتابخانه شهید مطهری (ره)برگزار شد

منبع : لیزنا
به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ره) جلسه جمع خوانی کتاب«اخلاق همسایه داری و آپارتمان نشینی» ، با حضور اسلام باوقار عضو شورای شهر  و مربیان  و سوادآموزان در کتابخانه شهید مطهری (ره)برگزار شد.
جمع خوانی کتاب ویژه نوسوادان  در کتابخانه شهید مطهری (ره)برگزار شد

  به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی  استان هرمزگان، طوبی ترابی پور مسئول این  کتابخانه عمومی گفت: هدف از جمع خوانی این کتاب آشنایی با آداب همسایه داری و آپارتمان نشینی است.که با توجه به گسترش روزافزون این امر نیاز به آموزش رفتار صحیح بشدت احساس میشود.همچنین از دیگر اهداف این مراسم بالا بردن مهارت های خواندن در جمع می باشد.

در ادامه اسلام باوقار نماینده شورای شهر بندرعباس گفت: فرهنگ آپارتمان نشینی باید در میان جامعه نهادینه شود و این مهم جز با کتاب و انس با یار مهربان محقق نخواهد شد .وی با تشکر از مشارکت اقشار مختلف جامعه در نشست های کتابخوانی خواستار توجه بیش ازپیش مسئولین شهری وشهرداری به زیبا سازی محیط کتابخانه شهید مطهری (ره) شد، چرا که زیبایی محیط نقش بسزایی در جذب اعضا و ایجاد نشاط و سرزندگی در آنها دارد.

در پایان ترابی پور با تشکر از علی فیروزی رییس نهضت  سواد آموزی ناحیه 2 افزود: با توجه به اینکه خیلی مدارس در شیفت عصر ویژه سواد آموزان و نوسوادان است.و به تازگی مرکزی با 150 نوسواد در دبیرستان سپیده کاشانی ایجاد شده است که می تواند با  وجود کتب ویژه این عزیزان در کتابخانه گامی هر چند کوچک در زمینه توسعه کتابخوانی برداشت.

 

 در این جلسه بیش از 20 نفر از سواد آموزان حضور داشتند.

ستاره صبح
|
Iran
|
1395/10/19 - 18:59
0
1
خانم ترابی ، خدا قوت و احسنت به پشتکارتان
موفق و سلامت باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: