کد خبر: 26719
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 دی 1395 - 15:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تخصیص اعتبارات برای توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان اردبیل از تخصیص اعتبارات لازم جهت توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد.
تخصیص اعتبارات برای توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، جواد زنجانی در بازدید خود از کتابخانه مرکزی با بیان اینکه این کتابخانه، از مهمترین مراکز فرهنگی استان است، اظهار داشت: با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، اعتبارات مناسبی جهت توسعه کتابخانه‌های عمومی اردبیل به ویژه کتابخانه مرکزی اختصاص می‌یابد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی برای توسعه کتابخانه‌های عمومی اردبیل انجام شده است و خیرین نیز در تکمیل و احداث کتابخانه‌ها مشارکت تحسین برانگیزی داشته اند.

وی افزود: با این وجود لازم است شورای شهر و شهرداری نیز اهتمام لازم را جهت احداث قرائتخانه در نقاط مختلف اردبیل داشته باشند.

فرماندار اردبیل در خصوص درخواست انتقال واحدهای ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی از ساختمان کتابخانه مرکزی اردبیل و اختصاص ساختمان مجزا برای این اداره کل نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این بازدید از برنامه‌ریزی جهت توسعه کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد.

رباب عزیزخانی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی اردبیل سالانه پذیرای خیل عظیمی از مراجعان در رده‌های سنی و تحصیلاتی مختلف است.

وی افزود: به دلیل واقع شدن بخش اداری کتابخانه مرکزی لازم است ساختمان مناسبی برای بخش اداری پیش‌بینی شود تا تمامی این مجموعه در اختیار کتاب‌خوانان قرار گیرد.

 این مسئول یادآور شد: درخواست اختصاص ساختمانی مجزا به بخش ستادی اداره کل مطرح شده است و امید می‌رود سازمان برنامه و بودجه استان با این درخواست موافقت کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: