کد خبر: 26741
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 دی 1395 - 15:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور اعلام کرد

همکاری نیروگاه سیکل ترکیبی خیام در احداث 2 کتابخانه روستایی در نیشابور

منبع : لیزنا
نیروگاه سیکل ترکیبی خیام نیشابور جهت ایجاد دو کتابخانه در دو روستای مجاور نیروگاه اعلام آمادگی کرد.
همکاری نیروگاه سیکل ترکیبی خیام در احداث 2 کتابخانه روستایی در نیشابور

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور، طی جلسه‌ای که در دفتر مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی خیام نیشابور با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی، درودی مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز نیشابور،  مسئولان بخشداری مرکزی و دهیاران روستاهای باغشن گچ و میرآباد برگزار شد، راهکارهای اجرایی شدن ساخت و راه‌اندازی دو کتابخانه در دو روستای مجاورنیروگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد زمانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور گفت: در ادامه همکاری‌های بین اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور و نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، مدیر عامل نیروگاه خیام برای اجرایی شدن ساخت کتابخانه‌های روستایی قول مساعد داد.

سید‌حسین قریشی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: امروز اهمیت مطالعه به حدی جدی است که یکی از اولویت‌های تمام مسئولین قرار گرفته است و حوزه صنعت هم آمادگی و علاقه به ورود به حوزه کتاب را دارد تا در کنار کارهای صنعتی کتاب هم جایگاهی داشته باشد.

محمد زمانی ضمن تقدیر از نگاه فرهنگی وی گفت: بسیار خرسندیم که  نیروگاه خیام به عنوان  بزرگترین مجموعه تولید برق استان خراسان رضوی حامی کتاب و کتابخوانی است.

در پایان جلسه مقرر شد نقشه‌های تیپ کتابخانه در اختیار نیروگاه قرار گیرد تا ضمن رایزنی و تامین اعتبار ساخت کتابخانه در این دو روستا سریعتر اجرایی شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: