کد خبر: 27516
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 - 18:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد

منبع : لیزنا
در حاشیه نمایشگاه مطبوعات مازندران و با حضور معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست کتاب خوان خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
 نشست کتاب خوان ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، روزپنجشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه در حاشیه نمایشگاه مطبوعات مازندران، نشست کتاب خوان ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سید هادی حسینی معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با استقبال خبرنگاران برگزار شد.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این نشست هدف از برگزاری نشست کتاب خوان ویژه اصحاب رسانه در نمایشگاه مطبوعات را استفاده از هر فرصت و زمانی برای ایجاد پیوند و دوستی با کتاب و مطالعه عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران اقشار فرهیخته جامعه هستند که کسب دانش و اطلاعات لازمه کار آنهاست که به آگاهی بخشی به جامعه نیز منجر می‌شود و در راه مطالبه گری آنها را کمک می‌نماید و لذا این نمایشگاه بهترین فرصت برای پیوند با کتاب و کتابخوانی بوده است.

وی افزود: به همین دلیل بر آن شدیم تا این دوره از  نشست کتاب خوان استان را به گروه و اصحاب رسانه اختصاص دهیم و نمایشگاه مطبوعات فرصتی مفید برایمان ایجاد کرد تا همه خبرنگاران را با هم در این بزم دوستانه میزبان باشیم و با کتاب پیوند دوستی هایمان را محکم تر نمائیم.

در این نشست شش کتاب معرفی شد که به شرح ذیل است:

کتاب «عملیات روانی و رسانه» نوشته حجت الله مرادی، یدالله محمدی، احمد باصری، محمد باقر حبی و محمد حسین الیاسی، «رسانه، جنگ ، پست مدرنیته» نوشته فیلیپ هاموند و ترجمه علیرضا آرزو ، «خبرنویسی مدرن» نوشته دکتر یونس شکرخواه، «بازگشت به دنیا در پایان تاریخ» نوشته خدامراد سلیمیان، «معماهای تاریخی» نوشته محمود طلوعی و  کتاب «پایی که جا ماند» نوشته سید ناصر حسینی پور.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: