کد خبر: 28197
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی نمایشگاه آثار شاعران نامی ایران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

منبع : لیزنا
نمایشگاهی فرهنگی و ادبی از آثار شاعران نامی ایران فردوسی، حافظ، سعدی شیرازی، سلمان ساوجی، خیالی و جامی و کتابهای چاپی شاعران معاصر خراسانی ، در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.  
برپایی نمایشگاه آثار شاعران نامی ایران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، این نمایشگاه در حاشیه نشست ادبی«بهار حرم» که با حضور شاعران آیینی کشور در29فروردین ماه در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

 آثار خطی ارزشمندی نظیر شاهنامه فردوسی با35 مجلس تصویر نگارگری، دیوان حافظ، گلستان، بوستان سعدی، دیوان سلمان ساوجی، دیوان خیالی و دیوان جامعی در معرض دید عموم قرار گرفت که از نظر تاریخی ، فرهنگی و ادبی، نفیس و منحصر به فرد می باشند.

در بخش دیگری از این نمایشگاه آثاری از شاعران معاصر خراسانی نظیر غلامرضا شکوهی، امیر برزگر، مجید نظافت، هادی منوری و بهزاد پورحاجیان به نمایش در آمد.

همچنین این نمایشگاه با هدف معرفی آثارشاعران نامی ایران و نیز شاعران معاصر خراسان در حاشیه نشست انجمن ادبی شمس برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: