کد خبر: 28576
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 10:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان در اشتهارد البرز

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان ویژه اعضای کتابخانه های عمومی اشتهارد استان البرز و در کتابخانه فرهنگسرای ملاصدرا برگزار شد.
نشست کتابخوان در اشتهارد البرز

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، کتابخانه فرهنگسرای ملاصدرا اقدام به برگزاری اولین  نشست کتابخوان کتابخانه ای خود ویژه اعضای نوجوانان دراردیبهشت ماه سال 96  کرد و دراین نشست توسط شش نفر از اعضای نوجوان کتابخانه اقدام به اشتراک گزاری خوانده های خود کردند.

مجید قاجارگیر مسئول کتابخانه  فرهنگسرای ملاصدرا گفت: این نشست که مصادف با هفته معلم بود، با حضور بیش از30 نفر از دانش آموزان مقطع راهنمایی مدرسه شهید شاهبختی و عباس حکیم زاده رابط فرهنگی مدرسه برگزارشد

وی در ادامه افزود: دراین نشست 6 نفرازدانش آموزان  منتخب اقدام  به معرفی 6 کتاب با موضوعات آموزشی تربیتی و داستان و زندگینامه شهید مطهری و با عناوین ذیل  نمودند:

کتابهای«چگونه با آرامش درس بخوانیم» نوشته جمیله آقازاده، نشرمبتکران ، «استاد مطهری» نوشته محسن مومنی، نشر مدرسه، «افسانه های مردم دنیا» نوشته عبدالرحمن دیه جی، نشر افق، «قصه های کوچکترین مدرسه دنیا» نوشته عبدالمحمد شعرانی، نشر رسانش، «کلیدهای یادگیری: 125 نکته بهداشتی، رفتاری برای افزایش ضریب یادگیری» نوشته مژده پورحسینی، انتشارات کتاب نشر تهران،«راهنمای کاهش اضطراب امتحان» نوشته جان بک، نشر انجمن اولیا و مربیان معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد ودرپایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر ونیز هدیه ای به ارائه دهندگان کتب مذکور و رابط فرهنگی مدرسه اهداء شد.

 

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: