کد خبر: 28577
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 11:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پروژه کتابخانه کوی نور سمیرم استان اصفهان پس از 15 سال ناتمام مانده است

منبع : لیزنا
شهردار سمیرم در نشست مشترک با سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از آمادگی کامل مجموعه شهرداری و شورای شهر جهت واگذاری کتابخانه کوی نور به نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.
پروژه کتابخانه کوی نور سمیرم استان اصفهان پس از 15 سال ناتمام مانده است

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، محمد لطفی، شهردار سمیرم با اشاره به وضعیت فعلی کتابخانه عمومی سمیرم اظهار داشت: کتابخانه فعلی زیبنده نام سمیرم نیست و روند حمایت شهرداری از کتابخانه های عمومی ادامه خواهد داشت تا با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان بهترین شرایط از نظر فرهنگی برای شهروندان مهیا شود.

منصور نادری نایب رییس شورای شهر سمیرم نیز در این نشست با بیان اینکه مدیریت شهری سمیرم کتابخانه های عمومی را متلق به خود می داند افزود: علاوه بر نیم درصد سهم کتابخانه ها شهرداری حاضر به همکاری با اداره کتابخانه های شهرستان خواهد بود و امیدواریم با حمایت فرمانداری و دیگر دستگاه های متولی بودجه کار پروژه نیمه تمام کوی نور به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه کتابخانه کوی نور در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خواستار اختصاص بودجه جهت تکمیل کتابخانه از محل اعتبارات استانی و ملی شد.

به گفته رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سمیرم کلنگ کتابخانه کوی نور 15 سال پیش توسط شهرداری سمیرم به زمین زده شد و اکنون جزو پروژه های نیمه تمام این شهر محسوب می شود.

 

امیر هلاکویی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد شهردار سمیرم در خصوص واگذاری کامل کتابخانه گفت: پس از بازدید کارشناسان عمرانی نهاد از این پروژه جلسه ای جهت تعیین تکلیف واگذاری این پروژه به نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: